V nově zrekonstruovaném rodinném domečku, jehož součástí je velká zahrada s krásně vybaveným dětským hřištěm, interaktivními hracími prvky, houpačkami, skluzavkami, domečky, pískovišti aj. Součástí je malý statek s domácími zvířaty, mezi nimiž nechybí slepičky, ovečky, kozičky, prasátka, králíci, morčata, křečci, kočička, pejsek.
V zahrádce děti také pečují o záhonky určené pro pěstování zeleniny, květin i bylinek a ovocné stromy. O zvířátka se děti starají i uvnitř školičky, kde mají domov rybičky, pískomilové, činčily, chilské veverky osmag degu či exotická nealergenní zvířátka jako agamy a gekončík noční.
Školička na farmě přichází se zcela novým konceptem předškolního vzdělávání a je výjimečná tím, že staví na prožitkovém učení. Nabízí dětem možnost rozvíjet se na základě skutečných prožitých zkušeností a ne pouhé hry na opravdový život. Tím je i skvělou alternativou pro děti se specifickými potřebami nebo pro děti, které vyžadují postupné zapojování do kolektivu.
Před samotným nástupem dítěte proto nabízíme možnost krátkodobého pobytu dítěte s rodičem nebo jinou osobou za účelem dobré adaptace v daném kolektivu a prostředí. Rovněž nabízíme tzv. volnou adaptaci, kdy po registraci můžete s dítětem školku kdykoliv navštívit a seznámit se tak s dětmi, tetami, zvířátky a prostředím. Umožněna je rovněž flexibilita v docházce, kdy dítě může docházet třeba jen na část dne nebo pouze některé dny v týdnu.
Nabízíme rovněž řadu nadstandardních služeb a aktivit jako dětskou jógu, arteterapii, muzikoterapii, léčivou eurytmii, aromaterapii, angličtinu hrou, tvoření blahodárných mandal, kreativní dílničky, atraktivní exkurze a výlety, rodinné párty, zdravou vodu atd. Citlivě kombinujeme Montessori a Waldsdorfskou pedagogiku, využíváme i principy J.A. Komenského.
Školička na farmě rovněž reaguje na zvýšenou poptávku rodičů, kteří se snaží skloubit svou profesi s kvalitní péčí o malé dítě. K tomu přispívá i bezpečné, podnětné a stimulující prostředí, blízké tomu, jaké znají děti z domova, ze své rodiny. Naším cílem je umožnit dětem vyrůstat ve zdravém a motivujícím prostředí s neustálými podněty pro jejich zdravý rozvoj s důrazem na individualitu každého dítěte. Šťastné dítě v přirozeném prostředí je zdravé a psychicky vyrovnané.